wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Testery diagnostyczne uniwersalne » Autocom » Autocom CDP+ Full - Trucks, Cars, Generic + Laptop - Tablet Lenovo Flex - zestaw diagnostyczny
Autocom CDP+ Full - Trucks, Cars, Generic + Laptop - Tablet Lenovo Flex - zestaw diagnostyczny

Autocom CDP+ Full - Trucks, Cars, Generic + Laptop - Tablet Lenovo Flex - zestaw diagnostyczny

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Stan magazynowy:

Cena: 17 599,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

 

 

 

 

Tester Diagnoskop Autocom CDP+ 3w1 2018 ISO CAN USB / Bluetooth

+

Komplet 16 adapterów do Cars i Trucks
+
Laptop Lenovo Flex 10"

 

alt

 

Multi protokołowy oraz multi brandowy tester diagnostyczny w aluminiowej obudowie.

 

Autocom CDP+ USB/Bluetooth to idealne narzędzie diagnostyczne do wszystkich aut osobowych, dostawczych i ciężarowych a także autobusów i naczep.

alt

 

alt

 

Autocom CDP+ wraz z komputerem PC lub Laptopem czy też tabletem tworzą uniwersalne narzędzie diagnostyczne dające dostęp do sterowników elektronicznych w niemalże wszystkich autach osobowych, dostawczych, ciężarowych oraz autobusach które spotkać można na naszych drogach, zarówno tych starszych jak i tych najnowszych z 2017 i 2018r.

 
alt

alt


alt

alt

alt

 

 

 

Oferowana wersja obsługuje wszystkie protokoły zarówno te stare ISO KLine jak i najnowsze HS, MS, SW CAN.

alt


alt

Oprogramowanie daje dostęp do bardzo wielu sterowników w pojeździe takich jak np. Silnik, ABS, Airbag, Zegary(deska rozdzielcza), Regulacja świateł, Regulacja zawieszenia, Asystent Parkowania, Tempomat, Moduł komfortu, TPMS, ECM, GEM, EATC, HEC, HCM, TCM, DDM, Webasto, Climatronic, itp.

 

 

alt

 

 

Przy pomocy tego interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:

  • kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ŚWIECE ŻAROWE, CZUJNIK TEMP. SONDA LAMBDA ITD.),
  • kasować inspekcje olejową zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, Long Life.
  • podglądać i rejestrować bieżące parametry samochodu podczas jazdy: silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, korekcje wtrysków, synchronizacje rozrządu PD, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.) Przy odrobinie doświadczenia można:
  • adaptować i korygować nowe elementy w samochodzie: kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu, dawkę wtrysku przy rozruchu, uchylenie EGR, )
  • kodować piloty.
alt

W przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest:

- odczytywanie oczekujących kodów błędów (DTC)
- odczytywanie zarejestrowanych kodów błędów (DTC)
- kasowanie kodów oraz kontrolki "check engine" (MIL)
- możliwość zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu późniejszej analizy
- diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki
- dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej,
- prędkość obrotowa silnika (RPM)
- obciążenie (Calculated Load Value)
- temperatura płynu chłodzącego (Coolant Temperature)
- status układu paliwowego (Fuel System Status)
- prędkość pojazdu (Vehicle Speed)
- krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim)
- długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim)
- podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold Pressure)
- kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance)
- temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature)
- przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza (Air Flow Rate)
- położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position)
- wskazania sondy lambda (Oxygen sensor voltages/associated short term fuel trims)
- ciśnienie paliwa (Fuel Pressure)
- sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli
różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby
silnik równo pracował na biegu jałowym.
- pomiary parametrów pojazdu
-wymiana elektrycznego hamulca postojowego EPB
-wypalanie filtrów cząstek stałych
-kodowanie wtrystkiwaczy Common Rail

 

Diagnostyka OBD2 ISO + CAN po POLSKU

 

alt

 

 

Autocom CDP+ umożliwia:

- odczyt / kasowanie kodów usterek OBD2 / EOBD / JOBD oraz CAN

- kasowania kontrolki
CHECK ENGINE oraz MIL

- odczyt kodów usterek oczekujących (gdy kontrolka CHECK ENGINE jeszcze się nie świeci)

- odczyt kodów błędów ogólnych i charakterystycznych dla producenta

- odczyt kodów usterek zarejestrowanych powodujących zapalenie się kontrolki
CHECK ENGINE

- odczyt aktualnych parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LiveData)

- podgląd zamrożonych ramek (Freeze Rames)

- kontrola zużycia paliwa - test sond lambda oraz innych czujników takich jak:
przepływomierz, przepustnica, czujnik temp. czujniki ciśnienia doładowania, MAP sensory, zawory EGR, EVAP itp.

Tym testerem możesz diagnozować, odczytywać i kasować błędy zapisane w sterownikach, podglądać parametry bieżące,
odczytywać wartości z czujników, kasować błędy, kasować inspekcje, wypalać filtry DPF FAP, kodować wtryskiwacze, itp.

 

Kasowanie błędów

alt

alt

alt

alt

 

Parametry bieżące (wybór parametrów do wyświetlania)

alt

alt

 

Parametry bieżące (Live Data) forma graficzna

alt

 

 

Test elementów wykonawczych - akuatorów

alt

 

 

Regulacje

alt

 

 

 

Kodowanie

alt

Regeneracja filtra cząstek stałych DPF/FAP

alt

 

 

 

 

 

Autocom CDP+ uczyni z Twojego komputera uniwersalne narzędzie diagnostyczne!
 

 

W zestawie znajduje się komplet 17 adapterów które umożliwiają diagnostykę pojazdów nie posiadających uniwersalnego złącza DLC-16 OBD II

 

BMW 20 PIN

Mercedes 38 PIN

Opel 10 PIN

Audi 2P/2P

Fiat 3 PIN + Power

Peugeot 30 PIN

PSA 2 PIN + Power

VW 2x2PIN

Renault 12 PIN

Volvo 8 PIN

MAN 12 PIN

Knorr / Wabco 7 PIN

Scania 16 PIN

MAN 37 PIN

LT/Sprinter 14 PIN

Iveco 30 PIN

+ - (Power) - Zasilanie

 

Adaptery do aut ciężarowych

alt

 

Adaptery do aut osobowych

 

alt

 

Wszystkie adaptery są w 100% sprawne i przetestowane zarówno na autach osobowych i ciężarowych..

Adaptery dostajesz w komplecie z urządzeniem AutoCom CDP 3w1

 

 

 

 

Obsługiwane modele:

Osobowe: Abarth, Jaguar, Renault, Alfa Romeo, Jeep, JMC, Daihatsu, Rolls-Royce, Audi, Jinbei, Rover, Bentley, GWM, GMC, Saab, BMW, KIA, Tata, Samsung, Cadillac, Lamborghini, Seat, Chevrolet, Lancia, Shuanghuan, Chrysler, Land Rover, Skoda, Citroen, Lexus, Smart, Dacia, Lotus, SsangYong, Daewoo, Mahindra, Subaru, Dodge, Maserati, Suzuki, Ferrari, Mazda, Toyota, Fiat, Mercedes, Volkswagen, Ford, MG, Volvo, Foton, Mini, Yuchai, GWM, Mitsubishi, Honda, Nissan, Hyundai, Opel/Vauxhall, Isuzu, Peugeot, Iveco, Porsche, Yuchai

 

Ciężarowe: Allison, Chevrolet, Citroen, Dacia, DAF, Dennis Eagle, EvoBus Chassis, Fiat, Ford, Generic Bus Systems, Generic Truck Systems, Hyundai, Irisbus, Isuzu, Iveco, Iveco Trucks, Kamaz, Kia, Lancia, Mahindra / Renault, MAN, MAN Bus Chassis, Mazda, Mercedes Sprinter, Viano, Vario, Vito, Vaneo, Mercedes Truck, Mitsubishi, Nissan, Opel / Vauxhall, Peugeot, Renault Trucks, Scania, Scania Bus Chassis, Seat, Skoda, Toyota,
Volvo Bus chassis, Volvo Trucks, Volkswagen

Najnowsze modele Trucks dostępne tylko w wersji 2018

alt

alt

alt

 

Obsługiwane systemy w naczepach (trailers) :
- Haldex ECU, EBS
- Knorr ECU, ABS, EBS
- Wabco ECU, ABS, EBS, ECAS, TCE.

 

Działa na systemach operacyjny z rodziny Windows VISTA, Windows 7 32 i 64bit, Windows 8 32 i 64bit, Windows 10.

W tej ofercie w zestawie nowy Laptop Lenovo Flex z funkcją tabletu

alt 

Towar dostępny od ręki, wysyłka tego samego dnia co zamówienie

alt

Nowa wersja 2018 ( przykręcany przewód USB)
alt

alt

Indywidualny numer seryjny oraz hologram

 I
alt

DVD wersja 2018 z kluczem sprzętowym na USB tzw. "Dongle"
alt

 

W skład sprzedawanego zestawu wchodzi:

Tester diagnoskop

AutoCom CDP+ oryginał wersja Pro (osobowe, dostawcze, ciężarowe łącznie z tzw. TIR)

Zestaw 17szt. adapterów do starszych modeli osobowych oraz samochodów ciężarowych i naczep.
Laptop Lenovo Flex 10"

Płyty DVD z programami do Cars i Trucks wersja 2018 + aktualizacje przez kolejnych 12 miesięcy.
Klucz sprzętowy na USB tzw. "Dongle"

 

 

Nowsza wersja to nowe modele z 2017 i 2018r. jak np. nowe BMW F10/F11, F30/31, E72, Nowe Audi A6, A7, A8, Citroen DS3 DS4 DS5, Berlingo, Nowe Volvo V40, V60; VW Beetle II, Caddy III, Crafter, Golf, Passat, UP, Kamaz, MAN TGS i TGX. Mercedes Actros MP IV 2012r., Nowa Scania serii G, P i R i wiele wiele innych których nie było jak powstawała wersja 2017, tam modele kończą się na 2016r.

Wersja 2018 to także nowe funkcje diagnostyczne, większa liczba dostępnych sterowników, dokładniej przetłumaczone błędy, więcej funkcji do programowania np. wtryskiwaczy, TPMS, wypalania DPF, itp.

alt

 

Gwarancja 24 miesiące.

 

kontakt:

tel. 696 930 696 lub 530 894 984 lub 724 394 905

sklep@motodiagnostyka.com


Oferowany tester wraz z oprogramowaniem są oryginalne, pochodzą od szwedzkiego producenta, tester posiada hologram, niepowtarzalny numer seryjny, klient otrzymuje również dokument - certyfikat autentyczności na oprogramowanie i tester.

 

(wystawiamy faktury VAT)

 

 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu