NOWY AXONE S
Dzisiaj już nie tylko tradycyjne warsztaty mechaniczne muszą posługiwać się na co dzień wielomarkowym narzędziem diagnostycznym do połączeń ze sterownikami elektronicznymi, ale zmuszone są do tego także inne punkty obsługi klienta wyspecjalizowane w działalności motoryzacyjnej, takie jak na przykład warsztat wulkanizacyjny, tuner zawieszenia, FAST-FIT czy nawet stacja benzynowa, która wykonuje wymianę oleju czy inne drobne operacje serwisowe.
Do tej pory jednak, na rynku nie było dostępne narzędzie diagnostyczne, które mogłoby zaspokoić potrzeby tych kategorii specjalistów. Zmuszeni byli korzystać z urządzeń opracowanych dla tradycyjnego rynku diagnostycznego, rozbudowanych i drogich, nie będąc w stanie wykorzystać ich pełnego potencjału.
Lukę tą uzupełniła TEXA proponując narzędzie AXONE S, które wprowadza po raz pierwszy koncepcję Diagnostic Tool Multiutility!
ZAAWANSOWANA TECHNOLOGIA
AXONE S został wyposażony w doskonały, 5 "ekran pojemnościowy LCD-TFT. Zaletą tego typu ekranu jest doskonała jakość obrazu oraz czułość z jaką reaguje on nawet na delikatne muśnięcia jego powierzchni.
AXONE S wykorzystuje procesor Cortex-A8 800 Mhz z akceleratorem graficznym 2D i 3D. W zestawie do AXONE S dostarczany jest zaawansowany technologicznie i solidny interfejs pojazdu Navigator nano S.
DOSTĘPNE WERSJE OPROGRAMOWAŃ
W chwili obecnej dostępne są następujące wersje oprogramowań, które odpowiadają jednocześnie profilom specjalizacji warsztatów:
DIAGNOSTYKA: podstawowe narzędzie diagnostyczne do interwencji w przypadku prostych usterek. Idealne dla warsztatów, które chcą kupić kolejne już narzędzie diagnostyczne, z myślą o przypisaniu go do konkretnego pracownika.
FAST-FIT: umożliwia wykonywanie napraw i przeglądów w zakresie podstawowym i poszerzonym. Stworzone z myślą o punktach FAST-FIT, specjalizujących się w wykonywaniu określonego zakresu operacji diagnostycznych.
TPS: dla warsztatu wulkanizacyjnego, który potrzebuje narzędzia wykonującego wszystkie operacje z zakresu obsługi układu TPMS, obligatoryjnie montowanego w nowych pojazdach od listopada 2014 r., z uwzględnieniem procedur kodowania czujników kół i programowania sterowników pojazdu.
NOWE OPROGRAMOWANIE IDC4a
Systemem operacyjnym AXONE S jest Android™ w wersji Jelly Bean 4.2.2. Oprogramowanie diagnostyczne TEXA IDC4, oparte na tej platformie operacyjnej jest jeszcze bardziej przyjazne dla użytkownika ponieważ zapewnia maksymalnie intuicyjną obsługę.
IDC4 na Android™ jest idealne dla rozwiązań proponowanych przez AXONE S, czyli narzędzia wielofunkcyjnego do codziennego użytku, skupionego na określonym zakresie operacji, które jednak gwarantuje maksymalnie praktyczną i szybką obsługę.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
HARDWARE
Procesor: ARM Cortex A8 800MHz
Pamięć RAM: 1 GB DDR3
Pamięć Flash: 4GB iNAND + SD 16GB
Rozszerzenie pamięci: Karta SD
BATERIA
2600mAh Li-ion 3,7 V
WIDOCZNE OSTRZEŻENIA
1 dioda RGB
WYŚWIETLACZ
Wielkość: 5", Typ: LCD-TFT, Rozdzielczość: 800x480 pikseli, Ekran dotykowy: pojemnościowy
ZŁĄCZA ZASILANIA
Złącze kabla USB z niestandardowym okablowaniem
MODUŁY ŁĄCZNOŚCI BEZPRZEWODOWEJ I WBUDOWANE ANTENY
Zintegrowany moduł Bluetooth; Wi Fi 802,11 b/g/n ; Obsługuje WPA/WPA2; Wbudowana antena
ŚRODOWISKO PRACY
Temperatura robocza: 0 ÷ 45 °C
SYSTEM OPERACYJNY
Android™ JB 4.2.2
OPRAGRAMOWANIE
IDC4 a
ZASILANIE ZEWNĘTRZNE
Zasilacz zewnętrzny 1,2 A; 5 V
NORMY OCHRONY
IP 40
WYMIARY
158 x 83,5 x 17,5 mm
WAGA
215 g
NAVIGATOR NANO S
ZAPROJEKTOWANY BY SPROSTAĆ POTRZEBOM MECHANIKÓW
Navigator nano S to interfejs diagnostyczny ostatniej generacji, który umożliwia wykonanie wszystkich operacji diagnostycznych w samochodach osobowych, dostawczych, motocyklach, quadach, skuterach i skuterach wodnych.
Navigator nano S został starannie zaprojektowany i wykonany, aby odpowiedzieć na potrzeby współczesnego warsztatu. Dzięki niemu mechanicy będą mogli wykonać szybko i łatwo wszystkie testy i operacje diagnostyczne.
Ma niewielkie wymiary, jest lekki i ergonomiczny. Stworzono go z myślą o automatycznym i łatwym zastosowaniu oraz niezawodnej współpracy z wyświetlaczami nowej generacji TEXA, takimi jak AXONE 4, AXONE 4 Mini czy MULTI PEGASO.
SOLIDNOŚĆ I DBAŁOŚĆ O SZCZEGÓŁY
Solidność w połączeniu z dbałością o szczegóły oraz wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań technologicznych: tak określony został cel zespołu badań i rozwoju podczas tworzenia Navigatora Nano S TEXA.
Wszystkie fazy badań i projektowania skupiły się na stworzeniu niezwykłe przyjaznego dla użytkownika interfejsu diagnostycznego, wyposażonego w liczne i innowacyjne detale techniczne.
Nowe rozwiązania konstrukcyjne zapewniły jeszcze większą niezawodność podczas podłączania i odłączania od pojazdu.
Mini latarka ledowa zainstalowana w interfejsie umożliwia oświetlenie gniazda diagnostycznego pojazdu podczas wpinania urządzenia, niezależnie od jego lokalizacji.
Kontrolki ledowe sygnalizujące stan pracy umieszczone zostały na boku skierowanym do operatora, aby ułatwić identyfikację i czytelność.
Po zakończeniu operacji diagnostycznej, Navigator nano S nadaje sygnał dźwiękowy sygnalizując zakończenie prac i zapobiegając pozostawianiu go w pojeździe klienta.
DIAGNOSTYKA BEZ KOMPROMISÓW
Navigator nano S idealnie współpracuje z jednostkami wizualizacyjnymi TEXA, które wyposażone są w wyjątkowy system operacyjny IDC4 i wszystkie zaawansowane funkcje, taki jak na przykład:
- TGS3s automatyczne skanowanie wszystkich sterowników elektronicznych dostępnych dla diagnostyki* i zainstalowanych w pojeździe.
- VIN SCAN automatyczna identyfikacja pojazdu po kodzie VIN
- “ROZWIĄZYWANE PROBLEMY” powered by Google
- ... i wiele więcej IDC4
*Skanowanie TGS3s może być niedostępne w pojazdach starej generacji.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
PROCESOR
CORTEX M3 STM32F103 72MHz
PAMIĘĆ
Zewnętrzna pamięć SRAM: 8 MBit zorganizowane jako 512 Kb x 16 bitów
Zewnętrzna pamięć flash NAND: 2 GBit na szynie 8 bit
AKUMULATOR WEWNĘTRZNY
Litowo-polimerowy, pojedyncza bateria, 3.7 V 250 mA/h
ZASILANIE ZEWNĘTRZNE
8 ÷ 16 V
POŁĄCZENIE KABLOWE
Wirtualny RS232 poprzez urządzenie USB 2.0
POŁĄCZENIE BEZPRZEWODOWE
Bluetooth klasy 1 (30 m)
WYŁĄCZNIK ELEKTRONICZNY
2-kierunkowy, 13 niezależnych pozycji
ZŁĄCZE DIAGNOSTYCZNE I ZASILAJĄCE
OBD
ŚRODOWISKO PRACY
Temperatura robocza: 0 ÷ 50 °C
Temperatura przechowywania: -20 ÷ 60 °C
Wilgotność robocza: 10% ÷ 80% bez kondensacji
WYMIARY
51 x 23 x 100 mm
WAGA
72 g
OBSŁUGIWANE PROTOKOŁY
Kody błyskowe; K, L, (z zabezpieczeniem obiegu 60mA) ISO9141-2, ISO14230; CAN ISO 11898-2; CAN ISO 11898-3; SAE J1850 PWM i VPW
REGULACJE
Dyrektywa: 1999/5/EC
Bezpieczeństwo: EN 60950-1
Zgodność elektromagnetyczna: EN 301 489-1, EN 301 489-17
Systemy radiowe: EN 300 328-2